maandag 18 januari 2010

Bang

Ze loopt al een tijdje hard, erg hard, weg, weg, wegwezen. Ze kijkt nog achterom: 'pff nee niks te zien'. Doorlopen zegt ze tegen zichzelf, wegwezen, doorlopen.
Nog harder, buiten adem, maakt niet uit, wegwezen. Ze rent en rent en rent nog verder, kijkt weer achterom, 'nee nog steeds niet te zien'.
Doorlopen, verder, nog verder, doorgaan. Verstand op nul en doorgaan.
Even kijkt ze achterom: 'sjit is ze dat?' Sjezus wegwezen, harder, doorlopen, verder en nog verder. Kut dacht ze, ben d'r niet kwijt, doorlopen, ik moet doorlopen zegt ze tegen haarzelf.
De voeten kunnen het nog aan, doorlopen, weg, weg, weg daarvan.
'Sjit, drukke weg', schiet op,, schiet op, schiet nou op!!!' Ze kijkt achterom: 'is ze het of niet? sjit ik zie het niet goed' 'Sjit auto's schiet op'. 'Ja laatste auto, doorrennen'.
Harder, harder, nog harder, 'ze mag me niet inhalen'. Ze rent en rent, ze rent dat haar leven er vanaf hangt, harder en harder, meer en meer. Ze kijkt weer achterom: 'sjit is ze dat, ik zie het niet goed'. Rennen, rennen.... Kut, ze mag me niet inhalen, dat kutwijf, godverdomme. Doorlopen, harder harder, wegwezen, meer, nog meer, nog harder, verder, verder, helemaal weg. Ze kijkt weer achterom, blijft met haar voet achter een tegel haken, KABOEM!!! Daar valt ze, BENG, zo met haar gezicht op de grond...ze is op haar bek gegaan....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten