maandag 18 januari 2010

Digitale huisvuilkalender

Ik krijg nu net een leuk en vooral merkwaardig bericht binnen op twitter:

GemeenteDenHaag Haags Journaal: Digitale huisvuilkalender: In de digitale huisvuilkalender kunt u online de ophaaldagen van uw huis... http://www.huisbuis.nl/HaagsJournaal

Je hoeft je luie stoel niet meer uit, op internet kun je precies zien wanneer je huisvuil wordt opgehaald.

Ik heb aan de binnenkant van de rommelkast een leuk kalendertje, gekregen van de gemeente Den Haag, wanneer de vuilnisman komt. Nu komt mijn vuilnisman altijd, jaar in, jaar uit op vrijdag. Dat weet ik en dat weten de buren ook; weet je het niet dan hoef je maar naar buiten te kijken.

Ik heb dat kalendertje niet eens meer nodig, ik kan het nl onthouden: huisvuilophaaldag op vrijdag.

Dus nu vroeg ik me af: wat moet ik nu met een digitale huisvuilkalender??? Dat de vuilnisman toch elke vrijdag mijn za(a)kjes komt ophalen hoef ik niet via internet te weten, want ik weet ook wel dat de mannen elke vrijdag komen.

Nee, ik zie nu niet het nut van een digitale huisvuilkalender, stop die maar bij het vuil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten